Harry Potter ordspråk :)
Forum > Harry Potter > Harry Potter ordspråk :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie Black
Elev |
Vilket är ert favorit HP- ordspråk??
Mitt är: A Potterhead is not about who´s been here first, it´s about who will be here untill the very end. Come to the dark side, we have Draco 27 apr, 2013 17:37 |
|
The Daily Prophet
Elev |
1 maj, 2013 12:21 |
|
Nessie Black
Elev |
Come to the dark side, we have Draco 13 maj, 2013 18:26 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Nessie Black: Vilket är ert favorit HP- ordspråk?? Mitt är: A Potterhead is not about who´s been here first, it´s about who will be here untill the very end. Helt rätt! Jag kommer inte på någonting just nu.
14 maj, 2013 18:04 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter ordspråk :)
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen