24 april ett år på mugglis MatteSweet
Forum > Harry Potter > 24 april ett år på mugglis MatteSweet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MatteSweet
Elev |
Den 24 april iår har jag vart på mugglis i ett år.. Jag har lärt känna många fina vänner som är väldigt schysta!!
Mina kompisarMajis och Lida sa att jag skulle skaffa det och majis tjatade ett tag på mig men.sen skaffade jag mugglis. Jag ångrar inte att jag skaffade det. Detta är en underbar plats och älskar den. Tack alla mina vänner på mugglis som är jätteschysta!! Skicka gärna en uggla ;) 25 apr, 2013 22:45 |
|
Borttagen
|
Congratz!
25 apr, 2013 22:50 |
|
Majis
Elev |
Grattis! Och gud så tjatsam jag verkar vara xD
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 26 apr, 2013 06:31 |
|
Lida
Elev |
GRATTIS!!
26 apr, 2013 07:15 |
|
Borttagen
|
Grattis! x3
OMG, jag har varit här i två år snart! :o Hade ingen aning! 26 apr, 2013 10:46 |
|
123vilde453
Elev |
Grattis!!!
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 26 apr, 2013 21:33 |
Forum > Harry Potter > 24 april ett år på mugglis MatteSweet
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen