Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draver VS Frelover (SV)

Forum > Fanfiction > Draver VS Frelover (SV)

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


SLUTAR MED FF:EN, MEN LÄS GÄRNA MIN ANDRA SOM jAG UPPDATERAR SÅ FORT JAG KAN.
Voldemorts dotter ~ Fanfiction

22 apr, 2013 20:33

Detta inlägg ändrades senast 2013-09-29 kl. 16:54
Antal ändringar: 2

Renesmee.Cullen27
Elev

Avatar


Jag vill ha mer!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F18xm.gif I LOVE IM5 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc52a045baf2f05f874f215f9b92e33aa%2Ftumblr_mpht3kI9Ng1r7x6cro2_250.gif

22 apr, 2013 20:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Renesmee.Cullen27:
Jag vill ha mer!!!!

tack!

22 apr, 2013 20:37

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Super!

Hola, Mishamigos!

22 apr, 2013 20:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av flyttnyckeln.:
Super!

Tack så mycket, en till så skriver jag mer.

22 apr, 2013 20:38

Borttagen

Avatar


GIVE OSS MORE!!! *bevakar*

22 apr, 2013 20:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
GIVE OSS MORE!!! *bevakar*

Haha, tack blir alltid glad av dina kommentarer
~
Kapitel 2:
Vi börjar närma oss Hogwarts. Jag har redan min uniform under mina joggingkläder utom manteln. Jag sätter på mig den och sen får jag gå ut för att killarna ska få byta om. Det har jag inget emot. Jag står där och pillar med mitt hår. Efter ett tag kan jag gå in. Fred är röd i ansiktet och George flinar. Lee kollar bara ut i genom fönstret. Jag märker att något är fel.
"Är det något?" frågar jag försiktigt.
"Nej" säger Fred och blir ännu mer röd i ansiktet.
Jag rycker på axlarna härmar Lee.

Det regnar. Jag, George, Fred och Lee springer till en vagn och är tacksamma för att vi inte är förstaårselever. Vi sätter oss i vagnen och jag ser hur vattnet droppar ner för killarnas hår. De var ute i en knapp minut och de vart dyblöta.
"Fjantar" mumlar jag och drar på munnen.

Sorteringen känns som en evighet. Jag kan bara kolla mot Gryffindorbordet. Jag kastar en ängslig blick mot Slytherin. Malfoy kollar på mig. Jag vänder mig om och känner hans blick i ryggen.
~
Mer?

22 apr, 2013 20:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
GIVE OSS MORE!!! *bevakar*

Haha, tack blir alltid glad av dina kommentarer
~
Kapitel 2:
Vi börjar närma oss Hogwarts. Jag har redan min uniform under mina joggingkläder utom manteln. Jag sätter på mig den och sen får jag gå ut för att killarna ska få byta om. Det har jag inget emot. Jag står där och pillar med mitt hår. Efter ett tag kan jag gå in. Fred är röd i ansiktet och George flinar. Lee kollar bara ut i genom fönstret. Jag märker att något är fel.
"Är det något?" frågar jag försiktigt.
"Nej" säger Fred och blir ännu mer röd i ansiktet.
Jag rycker på axlarna härmar Lee.

Det regnar. Jag, George, Fred och Lee springer till en vagn och är tacksamma för att vi inte är förstaårselever. Vi sätter oss i vagnen och jag ser hur vattnet droppar ner för killarnas hår. De var ute i en knapp minut och de vart dyblöta.
"Fjantar" mumlar jag och drar på munnen.

Sorteringen känns som en evighet. Jag kan bara kolla mot Gryffindorbordet. Jag kastar en ängslig blick mot Slytherin. Malfoy kollar på mig. Jag vänder mig om och känner hans blick i ryggen.
~
Mer?

Och jag älskar dina kapitler
JA!

22 apr, 2013 20:47

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Jättebra! ^^

Mer, gärna!

Hola, Mishamigos!

22 apr, 2013 20:48

Eileen Prince
Elev

Avatar


Åh super!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe981b0da4214e8c8c697cedb36694962%2Ftumblr_msnnxn3K5R1sbrri9o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F27e0f011ad3350c8102782a0242e0f01%2Ftumblr_mku4sfRzR61sn1ytjo1_500.gif

22 apr, 2013 21:09

1 2 3

Forum > Fanfiction > Draver VS Frelover (SV)

Du får inte svara på den här tråden.