Fay Dunbar?
Forum > Harry Potter > Fay Dunbar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Jag har alltid trott att Hermione, Parvati och Lavender är de enda flickorna i gryffindor i Harrys årskurs, men nu hittade jag någonting på Harry Potter Wiki om någon Fay Dunbar och hennes rödhåriga vän som tydligen också går där :O
http://harrypotter.wikia.com/wiki/Fay_Dunbar Jag minns inte att några sådana karaktär någonsin nämnts och det känns ju som att de borde det efter 7 år i Harrys årskurs i gryffindor, men jag vet inte. Så vet ni om hon och hennes vän är riktiga eller inte?
20 apr, 2013 19:34 |
|
PureSlytherin
Elev |
Aldrig hört talas om. O_O
Men längre ner står det ju att hon bara nämndes i nåt spel? För i böckerna har hon väl aldrig nämnts?
20 apr, 2013 21:34 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Skrivet av PureSlytherin: Aldrig hört talas om. O_O Men längre ner står det ju att hon bara nämndes i nåt spel? För i böckerna har hon väl aldrig nämnts? Nej, men t.ex i kapitlet med boggarten så var det 2 boggartar för mycket än det borde ha varit, och här: http://harrypotter.wikia.com/wiki/Fay_Dunbar%27s_friend står det: J. K. Rowling has been asked about the two unidentified girls in three interviews. She said their names were in her notebook, and promised twice to post them on her website, but has not as of yet. Even if she does, it will be impossible to say which name belongs to which girl. Så det hon kanske inte heter just Fay, men det verkar nästan som att hon finns
20 apr, 2013 21:44 |
|
Borttagen
|
20 apr, 2013 21:52 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
20 apr, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
Men jag vet iallafall vem hon är
20 apr, 2013 22:21 |
|
123vilde453
Elev |
Det finns väl många?
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 21 apr, 2013 08:27 |
|
Maiipie
Elev |
Visste jag inte.
mörker betyder inte alltid ondska, liksom ljus inte alltid betyder godhet. 21 apr, 2013 11:13 |
|
Borttagen
|
Har aldrig hört talas om det namnet, men har många gånger funderat över om det inte går fler tjejer i Harrys årskurs. Vi vet ju att det är 5 killar: Harry, Ron, Dean, Seamus och Neville som alla delar sovsal och lektioner. Men att det bara finns tre tjejer Hermione, Parvati och Lavender. Det känns som om det borde finnas två till så tjejernas sovsal också fylls ut.
Sen är det en annan sak som också är lite skum.. Om man antar att det finns två till tjejer: Fay Dunbar och hennes vän, så skulle det betyda att de är totalt 10 st från Harrys årskurs. En ganska liten klass kan man tycka... 21 apr, 2013 14:50 |
Forum > Harry Potter > Fay Dunbar?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen