Harrys yrke?
Forum > Harry Potter > Harrys yrke?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad börjar Harry egentligen jobba med sedan?Blir han auror?För när Voldemort dött så är det ju inte så många onda trollkarlar/häxor kvar
14 apr, 2013 17:50 |
|
123vilde453
Elev |
Auror tror jag.
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 14 apr, 2013 17:52 |
|
Borttagen
|
Alla dödsätare som överlevt blir ju kvar
14 apr, 2013 18:03 |
|
96hpevanescence
Elev |
Jag har för mig att J.K i ett uttalande sa att Harry blev auror
Och bara för att en ond trollkarl dör betyder det ju inte att "ondskan" dör
14 apr, 2013 18:04 |
|
PureSlytherin
Elev |
Jag har också läst att han blev auror. Och att han inte gick sista året i skolan utan började jobba direkt. ^^
14 apr, 2013 19:00 |
|
Unik
Elev |
Är nästan säker på att han blev auror. Och aurorer fanns ju både före och efter Voldemort vad jag vet, ondskan dog ju knappast ut med Voldemort.
Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 14 apr, 2013 19:28 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Trolldomsminister
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 14 apr, 2013 20:22 |
|
Borttagen
|
Auror. Ondskan utplånades inte om voldemort det finns ju många onda trollkaralr som är fria
14 apr, 2013 20:24 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Head Auror, och Ron jobbar med honom också som Auror
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 apr, 2013 20:28 |
|
Borttagen
|
Auror
15 apr, 2013 14:51 |
Forum > Harry Potter > Harrys yrke?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen