Namn som inte borde ändrats till andra språk
Forum > Harry Potter > Namn som inte borde ändrats till andra språk
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Förlåt om det finns en liknande tråd, om det finns avade kedavra på denna då..
Tycker ni det är jobbigt översättarna har bytt namn på trollformler och namn mm? Jag stör mig mycket på det! Här kan ni berätta vad ni stör er på mest! 9 apr, 2013 19:33 |
|
Minihäst
Elev |
Nja.. Oftast finns det en anledning till varför de har bytt namn! Stör mig mycket på när de byter namn i onödan bara^^
another day, another slay 9 apr, 2013 19:36 |
|
Vildvittra
Elev |
Lockhart....liksom Lockman varför?
Sen något ej Harry Pottrigt.......Bilbo Baggins och på svenska Bilbo Scheker! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 apr, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Lockhart....liksom Lockman varför? Sen något ej Harry Pottrigt.......Bilbo Baggins och på svenska Bilbo Scheker! Det är väl bagger 9 apr, 2013 19:40 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Lockhart....liksom Lockman varför? Sen något ej Harry Pottrigt.......Bilbo Baggins och på svenska Bilbo Scheker! Det är väl bagger I den gamla översättningen ^^ men de har gjort en ny ^^ Och letar efter den gamla översättningen eftersom jag stör mig på den nya xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 apr, 2013 19:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Lockhart....liksom Lockman varför? Sen något ej Harry Pottrigt.......Bilbo Baggins och på svenska Bilbo Scheker! Det är väl bagger I den gamla översättningen ^^ men de har gjort en ny ^^ Och letar efter den gamla översättningen eftersom jag stör mig på den nya xD Jag har en bok med gamla som jag läser nu! Den är alla fyra i en! 9 apr, 2013 19:45 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Lockhart....liksom Lockman varför? Sen något ej Harry Pottrigt.......Bilbo Baggins och på svenska Bilbo Scheker! Det är väl bagger I den gamla översättningen ^^ men de har gjort en ny ^^ Och letar efter den gamla översättningen eftersom jag stör mig på den nya xD Jag har en bok med gamla som jag läser nu! Den är alla fyra i en! Härligt Fick köpa den på engelska ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 apr, 2013 19:46 |
|
Borttagen
|
Ska läsa den på engelska sen
9 apr, 2013 19:47 |
|
The Daily Prophet
Elev |
9 apr, 2013 20:19 |
|
jonathan monkey
Elev |
9 apr, 2013 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen