Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vampyr.

Forum > Fanfiction > Vampyr.

1 2 3 ... 9 10 11
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Hej!
Jag har tänkt skriva en till ff, Vampyr.

Namn: Vampyr.
Rating: G, med lite blod, svordomar och iblan kan det bli lite läskigt.
Färdigskriven: nej, håller på att skriva.
Handling: Clarie bor i Washington.
En dag när hon går från världshuset blir hon överfallen.
Hon träffar den unga snygga Damon och hennes liv förändras.
Huvudpersoner: Clarie Smith och Damon Brown
språk: Svenska.
Hoppas att ni gillar den!

Jag taggar er som läste min förra Ff.
Hermione 1234
Renesmee cullen 1
Molly Evans
joel dumbledore
Shaunee
Minihäst
Petra Hyrrot
tjejigadia
Queen Boo
bullen289
Erica
Freddelito

4 apr, 2013 10:47

Detta inlägg ändrades senast 2013-04- 4 kl. 17:20
Antal ändringar: 2

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Jag vill apsolut läsa!!!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

4 apr, 2013 10:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av chokladgrodan:D:
Jag vill apsolut läsa!!!

Kul!
Ska kanske skriva lite nu...

4 apr, 2013 10:50

Lillan Potter
Elev

Avatar


Rating?

4 apr, 2013 10:51

Borttagen

Avatar


Jag vill läsa!

Du måste skriva rating!!

4 apr, 2013 10:51

Shaunee
Elev

Avatar


Jag med!!

4 apr, 2013 10:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!

4 apr, 2013 10:54

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!

PG, varför?
Jag tycker liksom PG är läskigt...

4 apr, 2013 10:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!

Du måste skriva det på förstasidan

4 apr, 2013 10:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lillan Potter:
Rating?

Kanske pg..?
Förresten! Kul att ni vill läsa!

PG, varför?
Jag tycker liksom PG är läskigt...

Nej men jag vet inte....
Kanske det vanliga (alla barn kan läsa) men med lite blod, och ibland kan det vara liiite läskigt?

4 apr, 2013 10:57

1 2 3 ... 9 10 11

Forum > Fanfiction > Vampyr.

Du får inte svara på den här tråden.