Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rowena
Elev |
Vill bara säga att den här tråden inte kan skickas till quidditchplanen. Detta är en diskussion.
Vilken karaktär skulle ni vilja spela på teaterscen eller film? Ni får välja mellan alla då ^^ Jag skulle vilja först bara vilja testa alla och så ^^ Men att spela Luna vore roligt. För hon är ju verkligen en flumm person med ett stort hjärta Om det var AVPM/S skulle jag vilja spela Snape eller Umbridge CX Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 19 mar, 2011 14:29 |
|
MollyWeasley
Elev |
19 mar, 2011 14:39 |
|
Hillevi Claw
Elev |
Hermione, tror jag. Jag kan relatera mest till henne och älskar hur hon alltid kan svara på alla frågor som dyker upp. Hon är lite som jag, men det skulle vara lite roligt att spela Luna; hon har en sådan skön personlighet.
![]() 19 mar, 2011 15:06 |
|
Weasley_Phelps
Elev |
Luna, Hermione eller Ginny
James Phelps in my heart 4-ever<3 19 mar, 2011 15:49 |
|
Selena Sylvia
Elev |
19 mar, 2011 15:52 |
|
ikka
Elev |
Luna eller Bellatrix vore grymt coolt, men Hermione är helt klart den karaktär som skulle passa mig bäst.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
19 mar, 2011 16:40 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag vet inte, jag skulle liksom, bli glad över att spela vemsomhelst och har ingen som jag riktigt kan säga att är typ som, mig. x)
![]()
19 mar, 2011 17:45 |
|
NEWBORN
Elev |
19 mar, 2011 18:06 |
|
Julizee
Elev |
Hermione tror jag passar mig bäst!
19 mar, 2011 18:35 |
|
SnapesFlikka
Elev |
Ron skulle vara rolig och spela men jag är ju en tjej så förmodligen Tonks eller något
What about me, what about you, what about everything we've been through 19 mar, 2011 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

För hon är ju verkligen en flumm person med ett stort hjärta 











Mugglarportalen