Harry Potter Parad!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Parad!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ninny Weasley
Elev |
Kan inte alla vi mugglisar anordna en Harry Potter parad? Som typ pride paraden fast med harry potter kläder och stora fina plakat, vore ju jätte awesome! Kanske man kunde fixa någon helg när det börjat bli lite vårvärme! Tänk vad coolt det skulle vara! Någon mer än jag och Amaia lovegood som känner sig intresserade?
YOLK 10 mar, 2013 19:39 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Det skulle väl vara kul!! Men vart skulle det vara? Eller skulle man göra småparader på olika håll i landet?
10 mar, 2013 19:48 |
|
NicholasPotter
Elev |
PAX PÅ JÖNKÖPING
"A sloth is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." 10 mar, 2013 23:34 |
|
ChoChang
Elev |
Jo men det låter så kul! Men vart? När och hur? Vi måste ju få till oss lite folk!
Det är en dag imorgon också... 10 mar, 2013 23:44 |
|
Ninny Weasley
Elev |
Ja det är ju svårt det där med var, alla mugglisar bor ju på så olika platser! Själv bor jag i Stockholm. Man kanske får se var de flesta som är intresserade av att vara med bor...
YOLK 11 mar, 2013 18:06 |
|
Miss_Green
Elev |
11 mar, 2013 20:39 |
|
Wolfsbane
Elev |
12 mar, 2013 14:45 |
|
Borttagen
|
Jag skulle kunna vara med men jag vet inte om jag får men om jag får så bor jag i Stockholm.
26 mar, 2013 18:19 |
|
95mas
Elev |
26 mar, 2013 20:48 |
|
Torazu
Elev |
27 mar, 2013 11:36 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter Parad!
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen