Varför harry potter är BÄST!!!
Forum > Harry Potter > Varför harry potter är BÄST!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dumbledore1
Elev |
Här kan man skriva varför harry potter är bättre än andra bok/film serier
*när Robert patinson kom in i serien så dog han nästan direkt
10 mar, 2013 18:49 |
|
NicholasPotter
Elev |
De fick mig att tänka på annat när jag mådde dåligt
"A sloth is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." 10 mar, 2013 23:33 |
|
expulso
Elev |
En stor anledning som jag tycker är att man dras in i en helt annan värld! och det tycker jag är en stor anledning till att Harry Potter är mycket bättre än alla andra!
Sen så är dom bara väldigt bra gjorda!! Tack J.K. Rowling!!!!!!!!
11 mar, 2013 08:47 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Harry Potter är bäst eftersom ...............
Det är Harry Potter! 11 mar, 2013 11:38 |
|
lusianna
Elev |
det känns som man är i en helt anan värld.
Lusianna 28 mar, 2013 15:09 |
|
Torazu
Elev |
Harry Potter har allt man kan önska sig - Vänskap, kärlek, budskap, sorg, humor, magi och spänning.
People will believe anything if you whisper it
28 mar, 2013 18:57 |
Forum > Harry Potter > Varför harry potter är BÄST!!!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen