Harryfilmerna
Forum > Harry Potter > Harryfilmerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlbusD
Elev |
Det är synd att inte poltergeisten Peeves förekommer i filmerna, då han ofta är med i böckerna.
Mats Werner 9 mar, 2013 08:54 |
|
Seriously
Elev |
Det tycker jag också!
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 9 mar, 2013 14:06 |
|
Hotissue
Elev |
Flyttar tråden till Harry Potter-forumet då debattforumet är till för att debattera om saker
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
9 mar, 2013 15:53 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Ja det är synd!!skulle vilja se hur han ser ut i någons anans huvud,för det fins väl ingen bra beskrivning av honom ,eller?
Och han ställer till med så mycket oreda överallt *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 9 mar, 2013 15:57 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Ja, det är synd.
Han är ju rolig! 9 mar, 2013 15:59 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Det är ju jättesynd!! I böckerna är han endå ganska så betydande. Jag har alltid tyckt att han borde ha varit med.
9 mar, 2013 17:53 |
Forum > Harry Potter > Harryfilmerna
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen