Post-Potterdepression
Forum > Harry Potter > Post-Potterdepression
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josefine96
Elev |
Kan vi inte ta och diskutera den där tomma känslan som ibland kommer då man inser att böckerna och filmerna är slut? Känner ett starkt behov av att prata med likasinnade. Jag har försökt att stalka runt och kunde inte hitta en liknande tråd.
2 mar, 2013 22:53 |
|
Ms.Markus
Elev |
Ouch, know the feeling bro. Vissa dagar är den värre än andra. De första veckorna efter att jag har läst sista boken är alltid värst.
Det är nog den känslan som gör att jag fyller mitt liv med andra fandoms. Jag tror att jag försöker fylla det enorma hålet som uppstår av Harry Potters slut </3 ![]()
3 mar, 2013 00:06 |
|
Fairydust
Elev |
För mig tar Harry Potter aldrig slut. Så länge jag har böckerna och viljan så kan jag läsa dem om och om igen. Sagan tar aldrig slut för jag finner alltid något nytt som jag ''missat'' tidigare. Det tar inte slut så länge böckerna finns kvar.
Men jo, historien är slutskriven och det är lite tråkigt. Men samtidigt så hade det nog inte gått att fortsätta den heller. Och jo, det är lite trist var gång jag läst ut sista boken och inser att det faktiskt är så, sista boken. Men då kan jag alltid börja om igen. I don't wanna break these chains! 3 mar, 2013 00:13 |
Forum > Harry Potter > Post-Potterdepression
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen