ALFONS ÅBERG MED I HARRY POTTER??!!!!
Forum > Harry Potter > ALFONS ÅBERG MED I HARRY POTTER??!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
OMG OMG OMG INSÅG PRECIS VÄRSTA BÄSTA GREJAN!!!! ALFONS... WAIT FOR IT... ÅBERG ÄR MED I HARRY POTTER!!!
Rykten om detta påstående har länge förts vidare som en myt i många tider. Men inte föränn nu är det offentligt. Alfons Åverg ÄR Hermione Granger. PUNKT SLUT ![]()
2 mar, 2013 16:31 |
|
Borttagen
|
Men, hahahahahhahahahahahah! XD
2 mar, 2013 16:40 |
|
Elina Weasley
Elev |
Ahm men alltså... HAHAHAHHAAYHHAHAHHHHAHAHHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH!
LÄS MIN SYSTERS FANFICTION! DEN HETER: Efter kriget, Efter allt LÄS TACK! 2 mar, 2013 16:44 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men, hahahahahhahahahahahah! XD Jag vet!!! man blir så rädd för sanningen att man skrattar!!! HÖHÖHÖÖHÖHÖHÖHÖHÖGÖHÖH Skrivet av Elina Weasley: Ahm men alltså... HAHAHAHHAAYHHAHAHHHHAHAHHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH! nej. sluta med det där. icke okej. Snälla sluta ![]()
2 mar, 2013 16:47 |
|
Elina Weasley
Elev |
Hem what?
DobbyLovesVoldemort vad ska jag sluta med? Vad är icke okej??? Fattar ingeting *hjärnsläpp* LÄS MIN SYSTERS FANFICTION! DEN HETER: Efter kriget, Efter allt LÄS TACK! 2 mar, 2013 16:49 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Skrivet av Elina Weasley: Hem what? DobbyLovesVoldemort vad ska jag sluta med? Vad är icke okej??? Fattar ingeting *hjärnsläpp* JAG SA JU SLUUUTA INTE OKEJ
2 mar, 2013 16:50 |
|
mariastygbit
Elev |
2 mar, 2013 16:56 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av DobbyLovesVoldemort: Skrivet av Elina Weasley: Hem what? DobbyLovesVoldemort vad ska jag sluta med? Vad är icke okej??? Fattar ingeting *hjärnsläpp* JAG SA JU SLUUUTA INTE OKEJ Whait a little bit! Whats happening? Jag fattar inte heller... Vad är det Elina Weasley behöver sluta med? Hon skrev ju bara att det var kul, som alla andra... What is this? 2 mar, 2013 17:05 |
|
Fredrick
Elev |
ja! detta är sant! har alltid tyckt att det varit fel namn på den äckliga häxan. detta måste bara vara rätt. tack för informationen DobbyLovesVoldemort !
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 2 mar, 2013 18:19 |
|
Minihäst
Elev |
LOL...
another day, another slay 2 mar, 2013 18:43 |
Forum > Harry Potter > ALFONS ÅBERG MED I HARRY POTTER??!!!!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen