Finaste orden som finns!
Forum > Off Topic > Finaste orden som finns!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Korra
Elev |
Kontrar då "fulaord"tråden med en om fina ord.
Rimfrost är mitt favoritord i hela världen! Silverdahl jobbade där förr i Sollentuna Tindra Åååh O_O ♥ Svindel Dcok int ebetydelsen :p Ordet ♥ Så, bring it people 1 mar, 2013 18:38 |
|
Papaya
Elev |
åh vilka fina ♥
Jag älskar juvel. Om jag spontant ska komma på något 1 mar, 2013 18:48 |
|
Korra
Elev |
Ja det är ett superfint ord!
Förnimma - låter också fint! 1 mar, 2013 18:49 |
|
Safira Potter
Elev |
Gnistrande-älskar det!
Frostrosor-påminner om Korra's "Rimfrost" http://24.media.tumblr.com/tumblr_mc5ujypfq21rqqwxoo1_500.gif 1 mar, 2013 18:55 |
|
Pixie
Elev |
Stearinljus låter himla vackert!
om man säger böna långsamt är det gulligt. Smultron är så perfekt att uttala! Ljudlös har sin lilla charm. Bröllop är ett fint ord och är härligt på läpparna! Jubel och hörsel är också väldigt fina! Sen tycker jag att det mesta blir fint om man säger det mjukt. Att skrika BÖNA är inte samma sak som att säga det med en mjuk röst!
1 mar, 2013 19:11 |
|
AlexZz
Elev |
1 mar, 2013 19:13 |
|
Solkatten
Elev |
Gnistra/gnistrande!
Kristall. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 mar, 2013 19:14 |
|
LolFeelings
Elev |
1 mar, 2013 19:16 |
|
themarauder
Lärare |
1 mar, 2013 19:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Melodi! Håller med om att det är ett fint ord. Piano. Vet inte varför, haha, men jag gillar det. :3 Fullmåne gillar jag också! ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 mar, 2013 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen