Nya bokomslag
Forum > Harry Potter > Nya bokomslag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
USA ska få nya, fina bokomslag till sina Harry Potter-böcker, som kommer att vara illustrerade av Kazu Kibuishi. Jag har bara sett omslaget till den första boken ännu, och jag tycker verkligen om det:
![]() Vad tycker ni andra? Bättre än det förra? Vilket är ert favoritomslag av alla? (Svenskt som utländskt?) 18 feb, 2013 19:23 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
åå gud älskar det! Mycket bättre en det förra♥ nu får jag lust att gå och köpa harry potter på americanska..♥
18 feb, 2013 19:25 |
|
Borttagen
|
Åh vad fint!
18 feb, 2013 20:35 |
|
Borttagen
|
Gud vad fint!!
18 feb, 2013 20:36 |
|
Borttagen
|
Bättre än det förra, men de svenska kommer fortfarande vara de bästa (phew!). Min favorit är nog fenixordens omslag; Harry ser så badass ut på den där testralen, hehe. Tvåans är inte så illa heller.
18 feb, 2013 21:01 |
|
Borttagen
|
@ Kattuggla
-Tyckte, deras bokomslag var jätte fina^^ Hade de andra förut eller? det hade varit kul om vi hade kunnat få nya, fast det behövs inte(tycker jag), de är ju så fint illustrerade En sak jag älskade med omslaget var att det liksom kändes så enkelt ritat/målat/photoshoppat, verkligen älskar den. 18 feb, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
Så fina! Vill ha dem....
18 feb, 2013 21:26 |
|
Borttagen
|
Skithäftigt! Men vad händer med de gamla nu då?
18 feb, 2013 22:55 |
|
Ellociraptor
Elev |
18 feb, 2013 23:06 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Det enda man stör sig på är att de fortfarande kallar den Srocerers Stone för att Philosophers Stone inte låter magiskt... Annara ser det jättebra ut. Men de Svenska är fortfarande bäst.
![]()
19 feb, 2013 06:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen