HP HP HP
Forum > Harry Potter > HP HP HP
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rowena
Elev |
Ja, jag var ju riktigt tönt besatt av HP när de var premiär i höstas. Ja, jag har en spellista med bara scener och trailers för sjunde filmen. Jag länkar då ^^
http://www.youtube.com/my_playlists?p=9B0D39542227239C Det finns där det är scener från filmen. Den kommer ju ut på dvd nästa månad XD Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 13 mar, 2011 15:21 |
|
MollyWeasley
Elev |
13 mar, 2011 16:53 |
|
Rowena
Elev |
Jag med ^^
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 13 mar, 2011 16:57 |
|
Borttagen
|
Jag måsteköpa den när den kommer ut!
13 mar, 2011 17:07 |
|
MollyWeasley
Elev |
13 mar, 2011 17:12 |
|
si_tonks
Elev |
13 mar, 2011 17:14 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag borde köpa 1-6 nu när det är rea på cdon...eller kanske om jag hittar något på blocket. vilketsom går ju bra
![]()
13 mar, 2011 17:44 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
13 mar, 2011 17:54 |
|
hifi
Elev |
13 mar, 2011 19:09 |
|
superman
Elev |
jag ska nog köpa boxen med båda delarna som antagligen kommer i höst
annars skulle jag nog tappa bort den ena och bli hur ledsen som helst! 13 mar, 2011 19:44 |
Forum > Harry Potter > HP HP HP
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen