efterlysning
Forum > Harry Potter > efterlysning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
og
Elev |
Hejsan på hogwarts.nu eller om det var Rowlingfanclub.se fanns för 5-10 år sen en superb fan fic som hette något i stil med "Harry Potter mörkrets herre" den var skriven av Karkaroff. denna fanfic är den bästa svenska fanfic jag läst väl skriven och mörk. som titeln avslöjar är harry ond och det hände vad jag komihåg massa spännande saker.Nu hittar jag den ingenstans, är det någon här som känner igen detta eller vet ngt mer så skriv =)
13 feb, 2013 12:02 |
|
Train
Elev |
13 feb, 2013 12:17 |
|
NyTo
Elev |
13 feb, 2013 15:29 |
|
og
Elev |
kommer ni ihåg den?
13 feb, 2013 16:32 |
Forum > Harry Potter > efterlysning
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen