Vem gillar Emmas nya frisyr?
Forum > Harry Potter > Vem gillar Emmas nya frisyr?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Asså jag vet inte om den här ska vara i det här forumet men..
Flytta på den annars! Eller lås den om det vore så! Men vad tycker ni om Emmas Watsons nya frisyr , eller nya och nya, hennes korta hår! Jag tycker Inte om den! 10 feb, 2013 16:41 |
|
Xander123
Elev |
kanske snygt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xander Alle Xander123. 10 feb, 2013 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Asså jag vet inte om den här ska vara i det här forumet men.. Flytta på den annars! Eller lås den om det vore så! Men vad tycker ni om Emmas Watsons nya frisyr , eller nya och nya, hennes korta hår! Jag tycker Inte om den! Den är faktiskt ganska gammal nu eftersom att hon kapade det efter sista filmen, nu har det växt ut igen! 10 feb, 2013 17:28 |
|
Zendaya
Elev |
Hon har inte så kort hår nu, men älskade när det var kort. ♥ Det är super snyggt!
10 feb, 2013 17:36 |
|
Borttagen
|
She is beautiful.♥
____________________________________________ SÖKER LUNA OCH GINNY KORT.♥ 10 feb, 2013 17:38 |
|
Borttagen
|
Ja hon är snygg men jag fattar inte varför hon klippte sig?!
10 feb, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Isch.
10 feb, 2013 19:21 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Tyckte att hon skulle ha behållit sin "Hermione" frisyr.
10 feb, 2013 19:39 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Jag tyckte inte hon var fin i kort hår. >.<
10 feb, 2013 19:39 |
|
Mahoqny
Elev |
Allt klär en skönhet och Emma är nog en utav de snyggaste kvinnorna på denna jord, oavsett frisyr. Jag tycker att hon passar bäst i kort hår!
~Toujours pur~ 10 feb, 2013 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen