Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?

Forum > Harry Potter > Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
lunalovegood!!
Elev

Avatar


Hej!
Idag fyller jag elva och mitt Hogwartsbrev borde komma det här året. Men vissa har inte fått det har jag hört! O.O
Tänk om jag inte får det?! Mitt liv skulle gå sönder! Snälla säg att ni fick det! Fick ni det?
//Orolig liten elvaåring

7 feb, 2013 13:43

Lolly0101
Elev

Avatar


Jag har fått det !

7 feb, 2013 13:45

lunalovegood!!
Elev

Avatar


Skrivet av Lolly0101:
Jag har fått det !
=) Yay, mina förhoppningar växer XD. Tur att de har dator så att jag kan vara på Mugglis!

7 feb, 2013 13:46

Minihäst
Elev

Avatar

+1


Jag har inte fått det -.- däremot har jag fått ett från den nordiska trolldomsskolan! (Nu sitter jag och ljuger igen..). Näh inte än men mitt kanske kommer när jag fyller 12 år i stället..
Och den Nordiska trolldomsskolan skickar ALLTID sina brev på sommaren! Så oroa dig inte om du får vänta! (Fast lycko er som har fått från Hogwarts ^^)

grattis på födelsedagen!!!

another day, another slay

7 feb, 2013 15:54

Unik
Elev

Avatar

+1


Stort grattis på födelsedagen!

Jag fick aldrig mitt. :c Men jag drar slutsatsen att dem bara glömmer bort mig, år efter år...^^

Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se

7 feb, 2013 15:55

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Grattis!!

Har inte får något brev men det är väl inte så konstigt, fyller år om precis tio dagar

Och hoppas kan man altid!!!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

7 feb, 2013 16:01

lunalovegood!!
Elev

Avatar


Tack så mycket Chokladgrodan Minihäst och Unik! ♥ Ja, det finns ju andra skolor! Hoppas jag får något brev i alla fall.

7 feb, 2013 16:03

Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 8 kl. 20:16
Antal ändringar: 1

The Daily Prophet
Elev

Avatar


Nej.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fsvl7if.jpg

7 feb, 2013 16:05

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Skrivet av The Daily Prophet:
Nej.


Vad menar du med det ?!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

7 feb, 2013 16:10

The Daily Prophet
Elev

Avatar


Skrivet av chokladgrodan:D:
Skrivet av The Daily Prophet:
Nej.


Vad menar du med det ?!

Jag fick tyvärr aldrig mitt brev. Och nu är jag 12

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fsvl7if.jpg

7 feb, 2013 16:11

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?

Du får inte svara på den här tråden.