En månad!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moaskywalkr
Elev |
idag har jag varit medlem på mugglis i en månad, woooo
vet att folk brukar skapa den här sortens trådar när de firar att de varit medlemmar i typ ett år, men grejen är att det KÄNNS som att jag varit medlem i ett år, om inte längre. ni har alla varit så snälla och välkomnande och bara tagit emot mig med öppna armar - har aldrig varit med om att känna mig så delaktig i ett community på så kort tid som på mugglis (och jag har varit medlem i MÅNGA communities) ville bara säga TACK för att ni är så himla fina allihop, ily♥ 2 feb, 2013 19:16 |
|
Celebikai
Elev |
(ps mugglis, jag är anledningen till att moa är medlem här :@@@@
i mADE YOU i oWN YOU) grattis till en månad bby! ♥ ![]()
2 feb, 2013 19:22 |
|
Borttagen
|
Grattissss!
2 feb, 2013 19:33 |
|
moaskywalkr
Elev |
2 feb, 2013 19:46 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Yaay! och många fler månader lär det ju bli ;D Grattis!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 feb, 2013 19:59 |
|
Unik
Elev |
Grattis grattis!
Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 2 feb, 2013 20:02 |
scarhead
Lärare |
2 feb, 2013 20:23 |
|
hyperion
Elev |
vänta va, bara en månad? känts som att du varit här i evigheter, vad var mugglis innan du hoppade in här liksom
![]()
2 feb, 2013 22:36 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av hyperion: vänta va, bara en månad? känts som att du varit här i evigheter, vad var mugglis innan du hoppade in här liksom undrar också =/ 2 feb, 2013 22:38 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av hyperion: vänta va, bara en månad? känts som att du varit här i evigheter, vad var mugglis innan du hoppade in här liksom undrar också =/ tur att vi fick dig iaf och vi släpper dig aldrig ![]()
2 feb, 2013 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen