Harry Potter Äger
Forum > Harry Potter > Harry Potter Äger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Laura
Elev |
Harry Potter Äger
Tack för maten, den var god. Hälften spydde, resten dog. 25 jan, 2013 14:45 |
|
Danzi
Elev |
25 jan, 2013 14:48 |
|
Borttagen
|
Håller med Danzi, vad är meningen med tråden?
Man kan inte riktigt starta en debatt om huruvida Harry Potter är bra eller inte på en fansite för HP-fans liksom 26 jan, 2013 02:23 |
|
Terrakowski
Elev |
26 jan, 2013 03:29 |
|
Drake
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men det är ju mysigt om alla håller med varandra? Det blir mindre risk för att det uppstår konflikter då! Haha Håller med Danzi, vad är meningen med tråden? Man kan inte riktigt starta en debatt om huruvida Harry Potter är bra eller inte på en fansite för HP-fans liksom Men inte så spännande, kanske... 31 jan, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Drake: Skrivet av Borttagen: Men det är ju mysigt om alla håller med varandra? Det blir mindre risk för att det uppstår konflikter då! Haha Håller med Danzi, vad är meningen med tråden? Man kan inte riktigt starta en debatt om huruvida Harry Potter är bra eller inte på en fansite för HP-fans liksom Men inte så spännande, kanske... Jo men att alla sitter och håller med varandra skapar ingen debatt, därför bör den här tråden vara i "Harry Potter" Istället... 1 feb, 2013 01:23 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min lillebror skapade tråden. Han är 6 år och jag tror att han inte riktigt förstår vad 'debatt' betyder Skrivet av Drake: Skrivet av Borttagen: Men det är ju mysigt om alla håller med varandra? Det blir mindre risk för att det uppstår konflikter då! Haha Håller med Danzi, vad är meningen med tråden? Man kan inte riktigt starta en debatt om huruvida Harry Potter är bra eller inte på en fansite för HP-fans liksom Men inte så spännande, kanske... Jo men att alla sitter och håller med varandra skapar ingen debatt, därför bör den här tråden vara i "Harry Potter" Istället... 1 feb, 2013 14:10 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Här diskuterar vi vad Harry Potter äger.
Han äger en trollstav, en hatt och en kvast. Jag tror även att han äger ett par magiska kondomer men det är inget som JK Rowling har bekräftat. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 feb, 2013 19:37 |
|
Hotissue
Elev |
Jag passar på att flytta den här tråden till Harry Potter-forumet ifall någon skulle vilja fortsätta diskutera hur mycket eller vad Harry Potter äger
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
7 feb, 2013 21:09 |
|
Zendaya
Elev |
HARRY POTTER ÄGER!
7 feb, 2013 21:13 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter Äger
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen