internationella Harry potter dagen
Forum > Harry Potter > internationella Harry potter dagen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dumbledore1
Elev |
Hej.
Hur ska ni fira harry potter dagen i år för alla som inte vet är den den andra maj (dagen då voldermort (ops) dog) har ni några traditioner? jag har aldrig firat den innan men det kanske skulle passa med någon ny harry potter pryl? http://www.etsy.com/search?q=Harry%20potter&view_type=gallery&ship_to=SE ?????
25 jan, 2013 14:29
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-26 kl. 14:10
|
|
Dilly Weasley
Elev |
Har aldrig igentligen firat det...
"Hm, you must be a Weasley" 25 jan, 2013 17:27 |
|
Borttagen
|
Samma här! Måste komma på något wicked! 25 jan, 2013 18:09 |
|
Hanchie
Elev |
Jag ska ha maraton med alla filmer
25 jan, 2013 19:19 |
|
Genny1
Elev |
25 jan, 2013 20:36 |
|
Borttagen
|
jag firar harry potter varje dag xD
25 jan, 2013 20:38 |
|
Klara Weysley
Elev |
Vet inte men det ska firas !!!!!!!!!!
_________________________________________________________________________ Älskar Harry Potter ♥♥♥ 25 jan, 2013 20:41 |
|
Dumbledore1
Elev |
*Man kan rita ärr i pannan.
*Man kan ha Hogwartsuniform i skolan. *Man kan "trolla" t.ex säga lumos och nox nar man tänder och släcker lampor. Säga alohomora innan man låsen upp dörrar *Man kan kolla på en eller flera hp filmer * Och så kan man ha 7 (eller om man inte orkar 1) tysta minut(er) för alla goda som dött under åren( R.I.P;Dobby, Lupin, Dumbledore, Fred, Tonks, Sirius, Hedwig m.f)
26 jan, 2013 14:09 |
|
Borttagen
|
Låter kul
26 jan, 2013 14:25 |
|
Dumbledore1
Elev |
26 jan, 2013 14:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen