Harry vs Voldemort filmerna
Forum > Harry Potter > Harry vs Voldemort filmerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag älskar böckerna men tycker inte jättebra om filmerna då jag tycker dom har missat hela handlingen! vad tycker ni?
20 jan, 2013 14:32 |
|
hermonii
Elev |
Jag tycker om trollstavarna
Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 20 jan, 2013 15:58 |
|
Borttagen
|
minivera ♥
20 jan, 2013 16:08 |
Forum > Harry Potter > Harry vs Voldemort filmerna
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen