Karaktärer
Forum > Harry Potter > Karaktärer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vilken av harry potter karaktärerna gillar ni bäst?
Skriv gärna och motivera! 20 jan, 2013 14:27 |
|
hermonii
Elev |
Nagini, hon är en sådan snäll orm! ingen vet att hon egentligen är en snäll normal orm! Voldemorts fel allt ihop som förhäxade denna unga vackra orm!
Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 20 jan, 2013 16:01 |
|
Borttagen
|
Säkert jättegullig.... NOT
20 jan, 2013 16:04 |
|
Borttagen
|
Vilken bra tråd! Men, det finns faktiskt redan en annan sådan här tråd: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=399&page=1! Håll er till den! Kom också ihåg att titta/söka efter om det redan finns en sådan tråd innan man skapar den!
20 jan, 2013 16:10 |
|
Borttagen
|
hoppsan, missat den
20 jan, 2013 22:46 |
Forum > Harry Potter > Karaktärer
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen