Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

BÖCKERNA!

Forum > Harry Potter > BÖCKERNA!

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


I vilken ordning tycker du att böckerna hamnar om man ser till hur bra du tycker att dom är?

Här kommer min lista:

1. Den flammande bägaren
2. Dödsrelikerna
3. Halvblodsprinsen
4. De vises sten
5. Fången från askaban
6. Hemligheternas kammare
7. Fenixorden


Berätta gärna vad ni tycker!

20 jan, 2013 14:16

Forum > Harry Potter > BÖCKERNA!

Du får inte svara på den här tråden.