Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Stridsbesvärjelser eller vanliga? ;D

Forum > Harry Potter > Stridsbesvärjelser eller vanliga? ;D

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


vilka besvärjelser tycker ni om mest, valiga eller strids?

själv tycker jag det är svårt att välja. För stridsbesvärjelser är viktiga, men vanliga kan vara viktigare.

Jag föredrar nog vanliga mest. Men jag gillar oxå Stridsbesvärjelser

11 mar, 2010 16:42

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Måste erkänna att jag inte är fullt så intresserad och galen i besvärjelser Tycker dock att Expecto Patronum verkar vara fantastiskt och vacker. Är mer för Quidditch i allmänhet.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

12 mar, 2010 23:47

parkinson123
Elev

Avatar


strids förbannelser är ju coola!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs11.favim.com%2Forig%2F160214%2Fandy-andy-biersack-andy-sixx-black-veil-brides-Favim.com-3994431.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages6.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F32600000%2FDraco-Malfoy-draco-malfoy-32632440-245-300.gif

13 mar, 2010 09:05

Snövinge
Elev

Avatar


Jag gillar de vanliga bättre
Fast jag gillar expeliarmus och patronus besvärjelsen

We are all wizards. Even Ron.

1 apr, 2010 13:35

MissParkinsson
Elev

Avatar


jag vet inte varför men jag gillar Crusio och Imperio.... jag bara tycker dom är coola typ xD

...

11 jan, 2011 15:58

Lumos
Elev

Avatar


Jag gillar alla spells 8D

Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal.

11 jan, 2011 15:59

Albus Dumbledore
Elev

Avatar


jag tycker att patronus besvärjelsen, och expeliarmus är coola!!

Det är en av fördelarna att vara jag......

11 jan, 2011 16:08

Piggy
Elev

Avatar


Ja Expecto Patronum är min favorit, men annars tycker jag nog att de vanliga är bäst ^^'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.mspaintadventures.com%2Fstoryfiles%2Fhs2%2F04585.gif

11 jan, 2011 16:10

Lumos
Elev

Avatar


Jag gillar nopg mest vanliga..-

Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal.

11 jan, 2011 16:17

Oskan
Elev

Avatar


Accio, reparo och spöktransferans är lätt mest användbara

"May the force be equal to mass times acceleration"

11 jan, 2011 17:14

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Stridsbesvärjelser eller vanliga? ;D

Du får inte svara på den här tråden.