Stridsbesvärjelser eller vanliga? ;D
Forum > Harry Potter > Stridsbesvärjelser eller vanliga? ;D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
vilka besvärjelser tycker ni om mest, valiga eller strids?
själv tycker jag det är svårt att välja. För stridsbesvärjelser är viktiga, men vanliga kan vara viktigare. Jag föredrar nog vanliga mest. Men jag gillar oxå Stridsbesvärjelser 11 mar, 2010 16:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Måste erkänna att jag inte är fullt så intresserad och galen i besvärjelser Tycker dock att Expecto Patronum verkar vara fantastiskt och vacker.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 mar, 2010 23:47 |
|
parkinson123
Elev |
13 mar, 2010 09:05 |
|
Snövinge
Elev |
Jag gillar de vanliga bättre
Fast jag gillar expeliarmus och patronus besvärjelsen We are all wizards. Even Ron. 1 apr, 2010 13:35 |
|
MissParkinsson
Elev |
jag vet inte varför men jag gillar Crusio och Imperio.... jag bara tycker dom är coola typ xD
... 11 jan, 2011 15:58 |
|
Lumos
Elev |
Jag gillar alla spells 8D
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 11 jan, 2011 15:59 |
|
Albus Dumbledore
Elev |
jag tycker att patronus besvärjelsen, och expeliarmus är coola!!
Det är en av fördelarna att vara jag...... 11 jan, 2011 16:08 |
|
Piggy
Elev |
11 jan, 2011 16:10 |
|
Lumos
Elev |
Jag gillar nopg mest vanliga..-
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 11 jan, 2011 16:17 |
|
Oskan
Elev |
Accio, reparo och spöktransferans är lätt mest användbara
"May the force be equal to mass times acceleration" 11 jan, 2011 17:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen