Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-Godis?

Forum > Harry Potter > HP-Godis?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej! Jag vet inte om tråden passar just här, men det har ju med HP att göra så...

När jag var typ 9-10 år så sålde de HP-godis lite här och var. Det såldes chokladgrodor med samlarkort, böner i alla smaker, lakritsstavar och något mer men jag minns inte riktigt vad. Sen de slutade sälja det på 7-eleven i Huddinge så har jag inte sett det mer.

Vet någon var man kan köpa det? I stockholm (eller Oslo )

18 jan, 2013 15:34

Balder
Elev

Avatar


Tyvärr så vet jag inte

18 jan, 2013 17:08

Miss Chang
Elev

Avatar


Vet inte heller, kanske de har försvunnit från marknaden?

Where words fail music speaks.

20 jan, 2013 11:12

Forum > Harry Potter > HP-Godis?

Du får inte svara på den här tråden.