HP-Godis?
Forum > Harry Potter > HP-Godis?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej! Jag vet inte om tråden passar just här, men det har ju med HP att göra så...
När jag var typ 9-10 år så sålde de HP-godis lite här och var. Det såldes chokladgrodor med samlarkort, böner i alla smaker, lakritsstavar och något mer men jag minns inte riktigt vad. Sen de slutade sälja det på 7-eleven i Huddinge så har jag inte sett det mer. Vet någon var man kan köpa det? I stockholm (eller Oslo 18 jan, 2013 15:34 |
|
Balder
Elev |
Tyvärr så vet jag inte
18 jan, 2013 17:08 |
|
Miss Chang
Elev |
Vet inte heller, kanske de har försvunnit från marknaden?
Where words fail music speaks. 20 jan, 2013 11:12 |
Forum > Harry Potter > HP-Godis?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen