Perfektion [SV]
Forum > Fanfiction > Perfektion [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Barbiegirl
Elev |
Fanfic wiihhoo
Rating: PG12 kommer innehålla festande och sånt. Frida är väll en ganska kort tjej med blont hår ner brösten och gråa ögon. Hon går på Hogwarts i elevhemmet gryffindor, är renblodig och har en pappa från slytherin och en mamma från gryffindor. När hon först kom till Hogwarts ville hon igentligen gå i slytherin, det verkade mer spännande typ..men sorterings hatten valde ändå gryffindor vilket hon är hur glad som helst för idag. Hennes bästa vän är Lily Potter som går i samma årskurs som henne (5 årskursen). Förra året festade Frida som fan, vilket gjorde henne till en av skolans populäraste och snyggaste tjej. Hon är vän med nästan alla förutom Slytherins prins eller vad det nu är dom kallar honom, vi pratar om honom, ja honom. Han den dära urläckra, heta, dräggelssnygga, perfekta Scorpius Malfoy. Ända problemet är att dom är dödsfiender.. Kommer skriva mest från Fridas perspektiv och skriver i jag-format. Bilder och 1 kapitlet kommer efter en kommentar.;* "We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 15 jan, 2013 23:21 |
|
Lolly0101
Elev |
Bra
16 jan, 2013 10:31 |
|
Barbiegirl
Elev |
Detta är då personerna, men om ni redan fått en bild av dom i huvudet kolla inte:
Scorpius : http://tinypic.com/view.php?pic=2w1sdgp&s=6 På denna bilden är person nummer 1 Lily och person nummer 2 Frida: http://tinypic.com/view.php?pic=2zfmj5c&s=6 Kapitlet kommer efter nästa kommentar.. "We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 16 jan, 2013 12:44 |
|
Ginny!!!!
Elev |
16 jan, 2013 12:47 |
|
LunaLovegood1
Elev |
16 jan, 2013 14:13 |
|
96hpevanescence
Elev |
16 jan, 2013 16:31 |
|
Barbiegirl
Elev |
Nu kommer 1 kapitlet då.
Jag sprang mot spärrväggen in till perrong 9 3/4. Jag visste att jag var sen men att tåget inte åkt än. Det var bara några få elever och deras familjer kvar, jag hälsade på dom flesta och killarna gav mig längtande blickar. Lily stod och väntade på mig och såg orolig ut. "Fan va sen du är gumman, tåget åker när som helst" sa hon och kramade om mig. "Vet men vagnen var helt fucked up" suckade jag medans jag kramade henne hårt tillbaka. Albus och James, Lilys bröder kom fram och vi hälsade och kramades. Jag visste ju att Albus hade en liten crush på mig och vi hade varit tillsammans under vårterminen tredje året tills Lily kommit imellan och sagt nej. Jag respekterar alltid min bästavän, ingen skulle någonsin komma imellan oss. Albus och James erbjöd sig att ta min koffert och Tuby's bur , min illers bur alltså. Jag protesterade en stund men gav med mig sen eftersom jag såg att dom verkligen ville se alla killars blickar när dom höll i mina saker. Vi hoppade på tåget och det började åka bara någon minut efter. -------------------------- Inte så långt men det kommer mer senare ikväll, bevaka gärna och skriv saker jag kan förbättra "We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 16 jan, 2013 17:29 |
|
Little J
Elev |
16 jan, 2013 18:30 |
|
Barbiegirl
Elev |
"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 16 jan, 2013 18:31 |
|
Kate Riddle
Elev |
16 jan, 2013 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen