Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?

1 2 3 ... 281 282 283
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar

+1


Hej! är det någon/några som vill rolla?? Temat bestämmer vi sedan. Reglerna är:
*Tänk på stor bokstav, punkt och stavning.
*Skriv ganska ofta.
*Skriv inte vad andra säger och gör:
t.ex så här
Jag suckade
-Alltså Emma, du får verkligen skärpa dig nu!
Jag suckade igen
-Men Clara, fattar du inte att det här är viktigt för mig?
Clara tittade surt på mig'

Sådär ska ni inte göra jag påminner om det eftersom då får man ju inte bestämma själv vad man gör.



De som är med:
------------------------------------------------------------
*Queen Boo
*ginny 23
*Lolliga Lovegood
*Rasmus potter
*
*
------------------------------------------------------------

Är det någon som vill vara med?


jag är jättecoolig älska mig plz

9 jan, 2013 18:17

Detta inlägg ändrades senast 2013-12- 1 kl. 13:57
Antal ändringar: 14

Shapiro
Elev

Avatar


Kan du lägga till mig? Jag älskar Rollspel.

Four score and seven years ago...

9 jan, 2013 18:42

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Shapiro:
Kan du lägga till mig? Jag älskar Rollspel.
okej

jag är jättecoolig älska mig plz

10 jan, 2013 17:23

Shapiro
Elev

Avatar


Yay.
Vad har vi för mall? Och vad är det för sort av Historia? Fantasy, Sci-fi, H.P, Tanke nöts Rollspel?

Four score and seven years ago...

10 jan, 2013 17:26

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Shapiro:
Yay.
Vad har vi för mall? Och vad är det för sort av Historia? Fantasy, Sci-fi, H.P, Tanke nöts Rollspel?
va? vi har ingen mall än, vi har ju inte bestämt vad vi ska ha för tema...

jag är jättecoolig älska mig plz

10 jan, 2013 17:27

Shapiro
Elev

Avatar



Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Shapiro:
Yay.
Vad har vi för mall? Och vad är det för sort av Historia? Fantasy, Sci-fi, H.P, Tanke nöts Rollspel?
va? vi har ingen mall än, vi har ju inte
bestämt vad vi ska ha för tema...

Ok.

Four score and seven years ago...

10 jan, 2013 17:28

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Shapiro:

Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Shapiro:
Yay.
Vad har vi för mall? Och vad är det för sort av Historia? Fantasy, Sci-fi, H.P, Tanke nöts Rollspel?
va? vi har ingen mall än, vi har ju inte
bestämt vad vi ska ha för tema...

Ok.
, när det är 2 till deltagare kan vi bestämma

jag är jättecoolig älska mig plz

10 jan, 2013 17:29

Shapiro
Elev

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Shapiro:

Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Shapiro:
Yay.
Vad har vi för mall? Och vad är det för sort av Historia? Fantasy, Sci-fi, H.P, Tanke nöts Rollspel?
va? vi har ingen mall än, vi har ju inte
bestämt vad vi ska ha för tema...

Ok.
, när det är 2 till deltagare kan vi bestämma

Det är nog smartast.

Four score and seven years ago...

10 jan, 2013 17:30

ginny 23
Elev

Avatar


Jag vill vara med.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F99c10254f251b86491f1357658b28359%2Ftumblr_men4qevdBI1rgbtigo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fee38e5ec33ee1ac629e8c4fb087b6c34%2Ftumblr_mrvwstC1LJ1soaapxo1_500.gif

10 jan, 2013 17:39

Shapiro
Elev

Avatar


Yay. då var vi 3.

Four score and seven years ago...

10 jan, 2013 17:39

1 2 3 ... 281 282 283

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?

Du får inte svara på den här tråden.