Hagrid, jobbig?
Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag har funderat på det. I början tyckte jag att Hagrid var snäll och rolig och mysig, men egentligen är han ju bara jobbig. :o
Det känns som att Harry, Ron och Hermione flera gånger går dit bara för att de måste. Jag hade aldrig orkat med Hagrid, även om han såklart är snäll. Han förväntar sig en massa saker av dem. Att de ska ta hand om Graup, besöka honom hela tiden och älska vård av magiska djur. Dessutom stör jag mig väldigt mycket på hur han pratar, hehe. Såå, Hagrid jobbig eller inte? Vad tycker du annars om honom?
6 mar, 2011 19:17 |
|
Rowena
Elev |
Fnys.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 6 mar, 2011 19:20 |
|
ikka
Elev |
6 mar, 2011 19:20 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
6 mar, 2011 19:20 |
|
Rowena
Elev |
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 6 mar, 2011 19:21 |
|
Piggelin
Elev |
I ettan är Hagrid väldigt viktig och mysig!
men scener som när han gråter över Vingfåle eller dricker alkohol är faktiskt riktigt jobbigt 6 mar, 2011 19:22 |
|
soratanaka
Elev |
Jag skulle nog aldrig lämna mitt liv i hans händer, men han är nog en trevlig gubbe att gå till när man har många känslor. Geddit cuz I'm goffik. <- Trollololol.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 6 mar, 2011 19:25 |
|
Emelie
Elev |
oh, hagrid is my idol! han är ju fett cool! wish I where like him
"dont worry, you're just as sane as I am..." 6 mar, 2011 20:03 |
|
Chriszy
Elev |
gillar inte riktigt att han blir sur för att de inte läser hans ämne längre ^^ och att han hela tiden förväntar sig att tre barn/omyndiga ska ta hand om hans grejer :p annars tycker jag om hagrid jättemycket
I solemnly swear that I am up to no good. 6 mar, 2011 20:16
Detta inlägg ändrades senast 2011-03- 6 kl. 20:21
|
|
Emelie
Elev |
Hmm, de är väl antagligen aningen smartare och mer begåvade, så...
"dont worry, you're just as sane as I am..." 6 mar, 2011 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen