Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mina funderingar kring horokruxxer

Forum > Harry Potter > Mina funderingar kring horokruxxer

Användare Inlägg
hermonii
Elev

Avatar

+1


Jag har funderat på ifall Voldermort hade gjort alla sina horokruxer innan han attackerade Harry när Harry var 1 år.. För isåfall måste ju Nagini varit en Horukrux redan då.. Och vart var hon när voldemort var ''död'' liksom :oo

// Eran Hermonii ♥

Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3

6 jan, 2013 22:17

Aleceee
Elev

Avatar


Skrivet av hermonii:
Jag har funderat på ifall Voldermort hade gjort alla sina horokruxer innan han attackerade Harry när Harry var 1 år.. För isåfall måste ju Nagini varit en Horukrux redan då.. Och vart var hon när voldemort var ''död'' liksom :oo

// Eran Hermonii ♥



Har aldrig tänkt på det

6 jan, 2013 22:49

hermonii
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Aleceee:
Skrivet av hermonii:
Jag har funderat på ifall Voldermort hade gjort alla sina horokruxer innan han attackerade Harry när Harry var 1 år.. För isåfall måste ju Nagini varit en Horukrux redan då.. Och vart var hon när voldemort var ''död'' liksom :oo

// Eran Hermonii ♥



Har aldrig tänkt på det


Jag blir lite orolig, vad hände med min favorit orm! ♥

Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3

6 jan, 2013 23:17

themarauder
Lärare

Avatar


Hmm... Bra tanke!!

Funderar lite... alltså voldies själ i ormen borde i alla fall göra så att den kan leva ovanligt länge.... den "stärks" liksom av honom..

=) - just like themarauder

7 jan, 2013 02:09

JamesCarnalosVamp
Elev

Avatar


Skrivet av hermonii:
Jag har funderat på ifall Voldermort hade gjort alla sina horokruxer innan han attackerade Harry när Harry var 1 år.. För isåfall måste ju Nagini varit en Horukrux redan då.. Och vart var hon när voldemort var ''död'' liksom :oo

// Eran Hermonii ♥

Nej det hade han inte, tror Nagini var rätt ny om jag minns rätt. Han hade gjort dem flesta.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2F2dw208.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2q30xz8.gif

8 jan, 2013 09:55

joel dumbledore
Elev

Avatar

+2


Skrivet av hermonii:
Skrivet av Aleceee:
Skrivet av hermonii:
Jag har funderat på ifall Voldermort hade gjort alla sina horokruxer innan han attackerade Harry när Harry var 1 år.. För isåfall måste ju Nagini varit en Horukrux redan då.. Och vart var hon när voldemort var ''död'' liksom :oo



Har aldrig tänkt på det


Jag blir lite orolig, vad hände med min orm! ♥


men hon földje vel me honom dom kan vel fotfarande prata med varan eller

Join the dark side, we have cookies. :D

8 jan, 2013 19:39

Forum > Harry Potter > Mina funderingar kring horokruxxer

Du får inte svara på den här tråden.