Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

favorit i hp

Forum > Harry Potter > favorit i hp

1 2
Användare Inlägg
Hedvig9812
Elev

Avatar


vilken är eran favorit i hp?

You say school, I say Hogwarts.

4 jan, 2013 17:54

Borttagen

Avatar


Luna ♥

4 jan, 2013 17:55

Ebony_Wand
Elev

Avatar


Jag vet inte riktigt, men jag gillar Tonks och Bellatrix. Det är mina favoriter. MEN, Det finns många karaktärer som jag gillar.

Utmana gärna mig på en trollkarlsduell! https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.animated-pictures.net%2Fpictures%2Fblackout%2Fblackout1.gif

5 jan, 2013 12:23

Genny1
Elev

Avatar


Min är absolut Ginny. Helt klart.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lodab0U3Zx1qcs1oco1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m0b458hJ1x1qa3emao1_r1_500.gif

5 jan, 2013 20:46

Borttagen

Avatar


Snape, Draco, Luna, Bellatrix, Sirius, George och Fred såklart! ;DD

5 jan, 2013 21:04

Borttagen

Avatar


Cedric, Dumbledore och Harry

5 jan, 2013 21:05

Borttagen

Avatar


Dumbledore & Harry ;D

5 jan, 2013 21:07

Wilei
Elev

Avatar


Luna. c:<

5 jan, 2013 21:54

Borttagen

Avatar


Ginny och Luna! Jag gillar dem för att båda är liksom coola!!

5 jan, 2013 23:10

hermonii
Elev

Avatar


Nagini! Once a Naginer, always a Naginer ♥

Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3

5 jan, 2013 23:46

1 2

Forum > Harry Potter > favorit i hp

Du får inte svara på den här tråden.