favorit i hp
Forum > Harry Potter > favorit i hp
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedvig9812
Elev |
vilken är eran favorit i hp?
You say school, I say Hogwarts. 4 jan, 2013 17:54 |
|
Borttagen
|
Luna ♥
4 jan, 2013 17:55 |
|
Ebony_Wand
Elev |
Jag vet inte riktigt, men jag gillar Tonks och Bellatrix. Det är mina favoriter. MEN, Det finns många karaktärer som jag gillar.
Utmana gärna mig på en trollkarlsduell!
5 jan, 2013 12:23 |
|
Genny1
Elev |
5 jan, 2013 20:46 |
|
Borttagen
|
Snape, Draco, Luna, Bellatrix, Sirius, George och Fred såklart! ;DD
5 jan, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
Cedric, Dumbledore och Harry
5 jan, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
Dumbledore & Harry ;D
5 jan, 2013 21:07 |
|
Wilei
Elev |
Luna. c:<
5 jan, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
Ginny och Luna! Jag gillar dem för att båda är liksom coola!!
♥ 5 jan, 2013 23:10 |
|
hermonii
Elev |
Nagini! Once a Naginer, always a Naginer ♥
Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 5 jan, 2013 23:46 |
Forum > Harry Potter > favorit i hp
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen