HAHAHAH!
Forum > Harry Potter > HAHAHAH!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=aF0ARAfQ9Ck&feature=related
Daniel radcliffe (som, vilket dom flesta antagligen vet, spelar självaste harry) dubbar rösten till "edmund" i twilight-parodin i simpsons. så extremt komiskt att han ställde upp på det! 5 mar, 2011 23:09 |
|
Hampan12
Elev |
Wtf!! Edmund?? Det är Edward!!!
I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius 5 mar, 2011 23:13 |
|
Borttagen
|
Menar du inte Edward?
Trodde först du menade Edmund i Narnia. 5 mar, 2011 23:14 |
|
Hampan12
Elev |
Skrivet av Borttagen: Menar du inte Edward? Trodde först du menade Edmund i Narnia. Samma här I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius 5 mar, 2011 23:16 |
|
superman
Elev |
nej, i parodin heter han edmund
5 mar, 2011 23:18 |
|
Hampan12
Elev |
Knäppt!!!
I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius 5 mar, 2011 23:23 |
|
superman
Elev |
Hampan12 aa!
5 mar, 2011 23:27 |
|
Mataki
Elev |
wierd....
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 6 mar, 2011 11:20 |
|
Beata
Elev |
6 mar, 2011 16:39 |
|
Borttagen
|
Men, det är ju parodi, då kan man ju byta namn på folk! Men ja, det var riktigt ironiskt att han tog den "rollen"! xD
6 mar, 2011 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen