Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HAHAHAH!

Forum > Harry Potter > HAHAHAH!

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
superman
Elev

Avatar


http://www.youtube.com/watch?v=aF0ARAfQ9Ck&feature=related

Daniel radcliffe (som, vilket dom flesta antagligen vet, spelar självaste harry) dubbar rösten till "edmund" i twilight-parodin i simpsons.
så extremt komiskt att han ställde upp på det!

5 mar, 2011 23:09

Hampan12
Elev

Avatar


Wtf!! Edmund?? Det är Edward!!!

I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius

5 mar, 2011 23:13

Borttagen

Avatar


Menar du inte Edward?
Trodde först du menade Edmund i Narnia.

5 mar, 2011 23:14

Hampan12
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Menar du inte Edward?
Trodde först du menade Edmund i Narnia.


Samma här

I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius

5 mar, 2011 23:16

superman
Elev

Avatar


nej, i parodin heter han edmund

5 mar, 2011 23:18

Hampan12
Elev

Avatar


Knäppt!!!

I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius

5 mar, 2011 23:23

superman
Elev

Avatar



5 mar, 2011 23:27

Mataki
Elev

Avatar


wierd....

Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost!

6 mar, 2011 11:20

Beata
Elev

Avatar


Hm....vad ska man tycka om det där? ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2F2yl7nkp.gif

6 mar, 2011 16:39

Borttagen

Avatar


Men, det är ju parodi, då kan man ju byta namn på folk! Men ja, det var riktigt ironiskt att han tog den "rollen"! xD

6 mar, 2011 16:41

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > HAHAHAH!

Du får inte svara på den här tråden.