Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ett grupparbete och dess efterföljder [SV]

Forum > Fanfiction > Ett grupparbete och dess efterföljder [SV]

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hejsan hejsan ^^ Jag och Pixi ska skriva en ff ;3

Titel: Ett grupparbete och dess efterföljder
Rating: PG
Språk: Svenska
Kapitel: 0
Färdigskriven: Nepp
Huvudpersoner: Danielle Gliz och Louis Parker
Handling: Ett Slytgeringäng, ledaren är Louis, mobbar Danielle. Sedan får Danielle och Louis ett grupparbete de ska göra tillsammans. Vad blir följderna efter arbetet?

Jag är Danielle och Pixi är Louis C:

1 jan, 2013 17:53

Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 1 kl. 20:52
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Bra 8D

1 jan, 2013 19:36

Borttagen

Avatar


Du börjar skriva 8D

1 jan, 2013 19:43

Borttagen

Avatar


Oki 8D

1 jan, 2013 19:43

Borttagen

Avatar


Bra 8D

1 jan, 2013 19:47

lumos1
Elev

Avatar


Bevakar!

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

1 jan, 2013 19:54

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av lumos1:
Bevakar!

YEY VI HAR EN LÄSARE OMG 8DDDD

1 jan, 2013 19:55

YoshiFriend <3
Elev

Avatar


1 jan, 2013 20:13

Hermione <3<3<3
Elev

Avatar


verkar bra

1 jan, 2013 20:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Bevakar!

YEY VI HAR EN LÄSARE OMG 8DDDD
VI HAR FLERA LÄSARE 8DDDDDDDDDD

1 jan, 2013 20:52

1 2 3

Forum > Fanfiction > Ett grupparbete och dess efterföljder [SV]

Du får inte svara på den här tråden.