:/
Forum > Mugglarportalen > :/
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
"Jag har i alla fall växt ifrån mugglis och allt sånt, bara larvigt med sånt"
Från anslagstavlan. Sådant gör mig smått ledsen. Jag är sjutton, antagligen äldre än denna individen. Kanske inte. Vem vet, men jag tänker inte "växa ifrån" mugglis, eftersom det är ett forum för mitt högsta intresse. Och så känner jag folk som är äldre än mig, som också fortfarande är inne. ![]()
29 dec, 2012 22:50 |
|
Frivolt
Elev |
Jaa! Jag är äldre än dig och inte har jag vuxit ifrån varken mugglis, fefo eller harry potter fandomen
Och inte kommer jag göra det heller!! Och jag vet folk som är äldre än mig och inte har de vuxit ifrån mugglis heller 29 dec, 2012 22:54 |
|
viktor
Elev |
Man Kan INTE växa ifrån Mugglis ELLER HP ,( enligt mig iallafall) XD
31 dec, 2012 13:53 |
|
Queen Boo
Elev |
Växa ifrån mugglis??? är det möjligt? jag är bara 11, så jag vet inte, det kanske JAG gör, men jag tvivlar starkt på det! det gör mig ledsen också
jag är jättecoolig älska mig plz 31 dec, 2012 19:03 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Hmm... Vem månne har verkligen gjort det?
Antagligen skrev personen bara det för att väcka uppseende. Imagination and dreaming is my life 1 jan, 2013 17:57 |
|
Borttagen
|
Haha, hen kanske har gjort det.
Personen kanske vill ha uppmärksamhet eller så har den växt ifrån och vill vara lite elak Men folk, igga dom. Bli inte ledsna för att personen är larvig som skriver sådant trams. 1 jan, 2013 18:12 |
Forum > Mugglarportalen > :/
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen