Hjälp mig
Forum > Harry Potter > Hjälp mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linhal
Elev |
hej jag har ett drak ägg men jag vet inte kan man kläcka det på något sätt så man får en drake för jag har sett några som har en drake och några som har ägg snälla svara!!
29 dec, 2012 17:07 |
|
Boba
Elev |
Du högerklickar på ägget och klickar på öppna flik. Klicka på ägget för att klappa det. Klappa det tre gånger i tre dagar i rad (brukar det vara) så kommer det att kläckas. Lycka till!
29 dec, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
Du klickar på det 3 gånger per dag, när du klickar på det står det att du har klappat ägget. Efter några dagar kläcks det.
Lite fel forum? 29 dec, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
hur gör man för att se sina kort
29 dec, 2012 17:21 |
Forum > Harry Potter > Hjälp mig
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen