Vilka är det roligaste karaktärerna?
Forum > Harry Potter > Vilka är det roligaste karaktärerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Själv gillar jag Lockman i femte boken, och Fred och George.
När Ron får prefektmärket i femte boken: Mrs. Weasley: Åh, prefekt, som alla andra i familjen! George: Vad är Fred och jag då? Närmsta grannar? 29 dec, 2012 13:49 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: älskar det citatet Själv gillar jag Lockman i femte boken, och Fred och George. När Ron får prefektmärket i femte boken: Mrs. Weasley: Åh, prefekt, som alla andra i familjen! George: Vad är Fred och jag då? Närmsta grannar? 29 dec, 2012 13:51 |
|
Borttagen
|
Ja, det kan var det roligaste tvillingarna säger!
29 dec, 2012 13:52 |
|
Borttagen
|
Fred och George
Spoiler: ♥Tryck här för att visa! 29 dec, 2012 13:52 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av viktor: Yes det är nice! Skrivet av Borttagen: älskar det citatet Själv gillar jag Lockman i femte boken, och Fred och George. När Ron får prefektmärket i femte boken: Mrs. Weasley: Åh, prefekt, som alla andra i familjen! George: Vad är Fred och jag då? Närmsta grannar? 29 dec, 2012 13:54 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av lunalovegood!!: börjar skratta när jag läser detSkrivet av viktor: Yes det är nice! Skrivet av Borttagen: älskar det citatet Själv gillar jag Lockman i femte boken, och Fred och George. När Ron får prefektmärket i femte boken: Mrs. Weasley: Åh, prefekt, som alla andra i familjen! George: Vad är Fred och jag då? Närmsta grannar? 29 dec, 2012 13:56 |
|
Borttagen
|
Sen gillar jag citatet jag har i min signatur.
29 dec, 2012 13:58 |
|
Sallymalfoy
Elev |
Fred och George!
29 dec, 2012 15:39 |
|
Borttagen
|
dom roligaste är fred och george och harry potter
29 dec, 2012 15:43 |
|
Hemira
Elev |
Ingen slår Fred och George
29 dec, 2012 16:58 |
Forum > Harry Potter > Vilka är det roligaste karaktärerna?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen