Dobbys egna tråd
Forum > Harry Potter > Dobbys egna tråd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lunalovegood!!
Elev |
Hej!
Alla som sörjer och saknar Dobby får gärna skriva ett litet ord till honom i denhär tråden. I miss you Dobby♥ 29 dec, 2012 13:44 |
|
Borttagen
|
Jag saknar inte honom, jag läser om filmerna och böckerna när han lever.
Dobbyyyyy ♥ 29 dec, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
dobby är bra i andra filmen
29 dec, 2012 16:22 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: kan aaaaaldrig sluta sörja denna underbara alfJag saknar inte honom, jag läser om filmerna och böckerna när han lever. Dobbyyyyy ♥ 29 dec, 2012 19:31 |
|
:WP:
Elev |
Kommer in lite akward här men jag skriver en ff och behöver läsare! Här är länken till den och läs gärna om ni har lust
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28236&page=1#p1708294 29 dec, 2012 20:25 |
|
LaylaCatcher
Elev |
R.I.P. Dobby♥
för det första^^ För det andra- glöm inte de tre andra, Krake, Winky och Hookey (Tror jag det stavas <---) Imagination and dreaming is my life 29 dec, 2012 20:53 |
|
Kalas98
Elev |
R.I.P ♥ Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan Dobby ♥
I live halfway between reality and fantasy at all time... 29 dec, 2012 21:18 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av LaylaCatcher: R.I.P. Dobby♥ för det första^^ För det andra- glöm inte de tre andra, Krake, Winky och Hookey (Tror jag det stavas <---) Ja Hookey är ju död men Winky och Krake är väl inte det!? 30 dec, 2012 09:09 |
|
Borttagen
|
]
Skrivet av lunalovegood!!: Skrivet av LaylaCatcher: R.I.P. Dobby♥ för det första^^ För det andra- glöm inte de tre andra, Krake, Winky och Hookey (Tror jag det stavas <---) Ja Hookey är ju död men Winky och Krake är väl inte det!? 30 dec, 2012 09:24 |
|
Filifjonkan
Elev |
R.I.P Dobby, älskade honom och bröt ihop totalt när han dog
evak forever. 30 dec, 2012 09:53 |
Forum > Harry Potter > Dobbys egna tråd
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen