Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Bästa kapitlet i böckerna

Forum > Harry Potter > Bästa kapitlet i böckerna

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vilket kapitel/del av kapitel gillar ni bäst?
Själv gillar jag slutet av "Kackerlackan i knipa" när Luna, Hermione, Harry och Rita sitter på tre kvastar och Rita intervjuar Harry.
(Harry Potter och Fenixorden)

28 dec, 2012 12:12

Borttagen

Avatar


Jag gillar En oväntad uppgift i Fyran. Hela det kapitlet är jättebra tycker jag

28 dec, 2012 12:36

themarauder
Lärare

Avatar


Alltså jag älskar verkligen alla kapitel i princip, men det enda jag kan komma på med namn och allt är väl "The prince's tale". Det kapitlet är så.... jag har inga ord! ♥

=) - just like themarauder

28 dec, 2012 14:38

Zendaya
Elev

Avatar


Yrkesrådgivning i Fenixorden. För det är så kul när Fred och George lämnar skolan och sen så börjar många förstöra och så. :p

28 dec, 2012 14:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Zendaya:
Yrkesrådgivning i Fenixorden. För det är så kul när Fred och George lämnar skolan och sen så börjar många förstöra och så. :p

Ja, det är kul

30 dec, 2012 14:11

Queen Boo
Elev

Avatar


vet inte....

jag är jättecoolig älska mig plz

31 dec, 2012 20:19

PureSlytherin
Elev

Avatar


Jag gillar kapitlet i bok fyra där Moody frågar Filch och Snape om de har pyjamasparty. Det är kul att läsa om när Snape dyker upp i sin nattskjorta.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F11a7d12ec67d2d9d2dccf1f22be5c707%2Ftumblr_nfcbhxdeUI1sg49umo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.skyrock.net%2F4849%2F79254849%2Fpics%2F3310227674_1_6_uOWgnfHN.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2FDIDWkZDhdscbm%2Fgiphy.gif

1 jan, 2013 02:15

Borttagen

Avatar


Jepp

Men det andra kapitlet i fenixorden är nästan oslagbart.

1 jan, 2013 18:16

Borttagen

Avatar


Jag vet inte riktigt, men jag tror nog att det blir epilogen, 19 år senare.

1 jan, 2013 18:22

Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 1 kl. 18:24
Antal ändringar: 1

Triix
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
I don't no, men jag tror nog att det blir epilogen, 19 år senare.


Jaa! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr4kc9jrci1qmvico.gif Draco Malfoy ♥

1 jan, 2013 18:22

Forum > Harry Potter > Bästa kapitlet i böckerna

Du får inte svara på den här tråden.