Hur skulle ni reagera?
Forum > Harry Potter > Hur skulle ni reagera?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sallymalfoy
Elev |
Vet inte om denna tråd redan finns, men om det gör det så lås den!
Men iallafall, hur skulle ni regera när ni läst den sista Harry Potter boken, och om det slutade såhär. ''Och sen vaknade Harry upp i sin säng under trappan & insåg att allt bara hade varit en dröm''. Jag skulle iallafall blivit helt stum.. Ni då? Hur skulle ni reagera? 27 dec, 2012 12:34 |
|
Borttagen
|
Jag skulle reagera What the fuck!! jag skulle bli hellt chockad
28 dec, 2012 20:09 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skulle dö
Nej, men svimma jallafall... Och anklaga J.k.Rowling för att ha gjort mitt liv bra för att sedan förstöra det! jag är jättecoolig älska mig plz 28 dec, 2012 20:11 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Alltså det skulle ha varit:
1. Stannar upp och blinkar. 2. Vänder om sidor för att kolla om det stämmer. 3. "Huh, va..." 4. Bli liksom; "ÅÅÅÅÅH nej, kan inte vara möjligt..." Imagination and dreaming is my life 28 dec, 2012 21:08 |
|
themarauder
Lärare |
28 dec, 2012 21:24 |
|
PureSlytherin
Elev |
Först hade jag tänkt "det var en lång dröm".
Sen hade innebörden i meningen gått upp för mig och jag hade förmodligen svimmat.
28 dec, 2012 21:34 |
|
puffen
Elev |
Vad sorgligt det skulle vara
28 dec, 2012 23:41 |
|
LauraE
Elev |
Jag skulle blivit arg, ledsen, hatat Rowling och antagligen gråtit betydligt mer. x)
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
29 dec, 2012 11:30 |
|
Godrica
Elev |
Alltså, jag hade först intalat mig själv att allt var en lögn och sen skulle jag läst om hela boken och fått samma besvikelse... Sorgligt alltså.
29 dec, 2012 13:22 |
|
Hemira
Elev |
Jag skulle bli fullständigt knäckt!
29 dec, 2012 13:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen