Vad hade ni valt?
Forum > Harry Potter > Vad hade ni valt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sallymalfoy
Elev |
Jo en liten rolig fråga..
OM ni fick chansen att leva i Harry potters värld, alltså med magi och sådant på ett vilkor, att ni blev en av Voldemorts tjänare (alltså dödsätare) skulle ni kunna bli det då? För att få leva i den världen? the stories we love best do live in us forever 25 dec, 2012 23:48 |
Minihäst
Elev |
Om jag får vara en cool som Bella! Nej tack... Det finns nog redan en sån här tråd, jag har för mig att jag har svarat där redan..
another day, another slay 25 dec, 2012 23:51 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag trivs väldigt bra som mugglare, och när jag läser böckerna så ÄR jag i den världen, men jag skulle nog inte ha så mycket emot att vara en dödsätare. Personligen tycker jag att de "onda" oftast är mer spännande personligheter än de "goda". Fast jag skulle nog inte kunna lyda mörkrets härskare, så jag skulle nog bli dödad av antingen honom eller en av hans andra tjänare ganska snabbt.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 25 dec, 2012 23:52 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
26 dec, 2012 00:02 |
|
Borttagen
|
Självklart , allt för Harry Potters värld! Nejmen har faktiskt inget emot dödsätarna.
26 dec, 2012 00:15 |
|
Borttagen
|
Jag skulle göra vad som helst för att vara i harry potters värld och dödätare är ju coolt!! Jag menar det är ingeting fel med det
26 dec, 2012 00:23 |
|
Balder
Elev |
Kanske
26 dec, 2012 12:09 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Nej aldrig! Som Sirius Orion Black sa, man är ju i den magiska världen när man läser.
26 dec, 2012 15:23 |
|
Smutsen
Elev |
Mugglare.
26 dec, 2012 15:55 |
|
Sallymalfoy
Elev |
Skulle kanske också ha tagit chansen.
27 dec, 2012 13:27 |
Forum > Harry Potter > Vad hade ni valt?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen