Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

JUlklapppar?

Forum > Mugglarportalen > JUlklapppar?

Användare Inlägg
Tikis
Elev

Avatar


God jul på er!

Jag fick julklappar men när jag tryckte på dem för att öppna så stod det "Aja baja inte röra andras julklappar"

Vaaaa???!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe7b3112e299526f61486f0a6a9c7041c%2Ftumblr_mrlxg4v4Ik1ra7g1do2_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F2c41c83a7ef102598fe106b371ead2a4%2Ftumblr_mrlxg4v4Ik1ra7g1do4_400.gif

24 dec, 2012 09:38

Erfa
Rektor

Avatar


Det går nu!

24 dec, 2012 09:39

Forum > Mugglarportalen > JUlklapppar?

Du får inte svara på den här tråden.