julklappar
Forum > Mugglarportalen > julklappar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moosen
Elev |
hur öppnar man julklapparna
24 dec, 2012 09:15 |
|
Theabeanr1
Elev |
24 dec, 2012 09:16 |
|
Minnie
Elev |
24 dec, 2012 09:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Theabeanr1: När jag försöker öppna så står det bara "Aja baja, inte kolla på andras paket" typ Samma här!! Tänk att inte få några julklappar på självaste JULAFTON!Erfa, du måste fixa det här v_v 24 dec, 2012 09:19 |
|
Clementin
Elev |
Samma för mig...
24 dec, 2012 09:21 |
|
A.k
Elev |
SAmma... Flera har redan rapporterat denna "bugg." vi hoppas att Li och Erfa kommer fixa det eller att de bara kommer kunnas öppnas ikväll.
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 24 dec, 2012 09:24 |
|
Hermione :D
Elev |
Skrivet av A.k: SAmma... Flera har redan rapporterat denna "bugg." vi hoppas att Li och Erfa kommer fixa det eller att de bara kommer kunnas öppnas ikväll. Bra!
24 dec, 2012 09:26 |
|
Erfa
Rektor |
Tomten hade klantat till sig lite med alla lappar, nu går det!
24 dec, 2012 09:39 |
|
A.k
Elev |
Detta inlägg gav 5 poäng till Ravenclaw!
Vad bra! -------------------- Nu har jag öppnat mina klappar, och en del chokladgrodekort fick jag. Men de dyker inte upp bland de övriga korten. Varför? "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 24 dec, 2012 10:13 |
|
Erfa
Rektor |
Skrivet av A.k: Vad bra! -------------------- Nu har jag öppnat mina klappar, och en del chokladgrodekort fick jag. Men de dyker inte upp bland de övriga korten. Varför? Du hade alldeles rätt ja! Verkar som att vissa klappar blev lite försenade... men nu ska alla komma direkt! 24 dec, 2012 11:37 |
Forum > Mugglarportalen > julklappar
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen