draktråden
Forum > Mugglarportalen > draktråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
miss tina
Elev |
hej jag tänkte skapa en tråd där man kan prata om drakar och ställa frågor om dom
23 dec, 2012 16:43 |
|
moosen
Elev |
Vad roligt.
Jag har en idé om att man ska kunna klappa andras drakar och att man typ får en knuting för varge drake man klappar och typ en sikel om någon har klappat ens egen men man kanske inte ska kunna klappa samma drake fler en en gång per dag. Är det någon som håller med 23 dec, 2012 18:35 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av moosen: Vad roligt. Jag har en idé om att man ska kunna klappa andras drakar och att man typ får en knuting för varge drake man klappar och typ en sikel om någon har klappat ens egen men man kanske inte ska kunna klappa samma drake fler en en gång per dag. Är det någon som håller med jag håller inte med, skulle inte bli jätteglad om alla gick och klappade mina drakar hela dagarna =/ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 23 dec, 2012 19:19 |
Forum > Mugglarportalen > draktråden
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen