Julklappar på Mugglis- Omöjligt med drakar.
Forum > Mugglarportalen > Julklappar på Mugglis- Omöjligt med drakar.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celest Gaunt
Elev |
Hej där?
Jag undrar de, jag hade tänkt ge bort en drake i Julklapp till en vän här på Mugglis, men de är de att jag tänkte att den skulle få kläckas först! Så att jag kunde döpa den till någonting sött och sedan skicka iväg den! Så jag har klappat den och hållit på och nu när ägget har kläckts och jag har döpt draken så märker jag: Jag kan inte skicka den! Är detta något som har med min dator att göra eller kan man helt enkelt inte skicka drakar? För jag vart ärligt talat lite ledsen.. 22 dec, 2012 10:20 |
|
Tonks_xD
Elev |
22 dec, 2012 10:23 |
|
Borttagen
|
Tror inte att man kan skicka just "Drakar", men drakägg går nog? eller?^_^
22 dec, 2012 10:26 |
|
EMELESEL
Elev |
Haha, hände tvärtom för mig, skickade iväg den och sen bara "wtf nu går det ju inte att kläcka den o.o".
Spoiler: Tryck här för att visa! 22 dec, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Haha, hände tvärtom för mig, skickade iväg den och sen bara "wtf nu går det ju inte att kläcka den o.o". Spoiler: Tryck här för att visa! Smart 22 dec, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Fast då får man nog skicka draken dagen före för annars dör kanske draken.Haha, hände tvärtom för mig, skickade iväg den och sen bara "wtf nu går det ju inte att kläcka den o.o". Spoiler: Tryck här för att visa! 22 dec, 2012 16:55 |
|
lumos1
Elev |
22 dec, 2012 16:58 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Haha, hände tvärtom för mig, skickade iväg den och sen bara "wtf nu går det ju inte att kläcka den o.o". Spoiler: Tryck här för att visa! Miranda då! Du skulle ha varit snabbare! Jag hann inte läsa de! Du går in till trollkarls-staden och in på "Weasleys vassa vintervaror" för att skicka Julklappar! 22 dec, 2012 18:02 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Mn kan inte, tror jag iaf. Man kan liksom inte sälja drakar på marknaden... jojo det går min syster har en massa drakar ute på marknaden eller så har jag drömt det..... 22 dec, 2012 20:08 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av hermione gragner: Man kan lägga dit äggen, och det verkar som om de oköpta äggen kläcks så småningom?Skrivet av Tonks_xD: Mn kan inte, tror jag iaf. Man kan liksom inte sälja drakar på marknaden... jojo det går min syster har en massa drakar ute på marknaden eller så har jag drömt det..... Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 22 dec, 2012 22:51 |
Forum > Mugglarportalen > Julklappar på Mugglis- Omöjligt med drakar.
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen