Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditch-tillbehör

Forum > Mugglarportalen > Quidditch-tillbehör

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hejsan!
Vore det inte lite kul med att ha kvicken, dunkare och klonken?
Bara en idé jag fick. Jag vet att det antagligen är svårt/jobbigt att ordna, men ändå :3

21 dec, 2012 21:16

Borttagen

Avatar


Jag skulle älska om de lades till

21 dec, 2012 21:19

Forum > Mugglarportalen > Quidditch-tillbehör

Du får inte svara på den här tråden.