Dennis Drakar
Forum > Harry Potter > Dennis Drakar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dennys
Elev |
Detta är en tråd för ett nytt Quidditch-lag! Om ni har märkt det så är inte denna tråden i något sällskapsrum och det är för att detta är inget elevhemslag utan ett av Sveriges lag! Laget heter Dennis Drakar och grundades av mig. Så jag kommer vara kapten för laget så länge jag lever. Jag kommer att länka en bild snart med lagets uniform och allt! Nu kan ni i alla fall ansöka till det svenska laget! Snart kommer en bild på vår maskot. Vår maskot är samma djur som det ni hör i namnet. Maskoten är en drake och heter Don. Varje gång klonken kommer i motståndarens mål i alla turneringar så kommer Don att släppas ut och spruta en triumferande eld. Varje gång vårt lag fångar kvicken så kommer Don att flyga över publiken och kanske försöka nafsa i sig en chokladgroda eller två.
Laget: Jagare: Dennys (Lagkapten) Jagare: Weasleygirl98 Jagare: Slagman: Slagman: Vaktare: Sökare: Fantasia Det är 4/7 platser lediga så säg till om ni vill vara med i laget! Om laget blir fullt så kan ett annat lag utmana oss på en match 20 dec, 2012 17:51
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 2 kl. 10:33
|
|
Fantasia
Elev |
1 jan, 2013 23:45 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag kan gärna vara med som Jagare!!!
Winter is coming... 2 jan, 2013 08:14 |
|
Dennys
Elev |
LOL! Jag trodde tråden skulle bli en utdöd tråd som skulle låsas om typ 3 år men så blev det inte. Jag skriver upp er på listan!
2 jan, 2013 10:27 |
|
Dennys
Elev |
Okej :C
2 jan, 2013 10:32 |
Forum > Harry Potter > Dennis Drakar
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen