Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Paketen på julafton?

Forum > Mugglarportalen > Paketen på julafton?

Användare Inlägg
Cruciio
Elev

Avatar


Hej, bara en liten fråga till er smarta mugglisar där ute. Är det så att man får paketen på julafton?

Super-duper-uper-juper tacksam för svar!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4g42zq.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F2h824uh.png

20 dec, 2012 17:08

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Cruciio:
Hej, bara en liten fråga till er smarta mugglisar där ute. Är det så att man får paketen på julafton?

Super-duper-uper-juper tacksam för svar!
Japp det får man

20 dec, 2012 17:23

Cruciio
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Cruciio:
Hej, bara en liten fråga till er smarta mugglisar där ute. Är det så att man får paketen på julafton?

Super-duper-uper-juper tacksam för svar!
Japp det får man

viktor: Tack för svar!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4g42zq.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F2h824uh.png

20 dec, 2012 18:28

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Cruciio:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Cruciio:
Hej, bara en liten fråga till er smarta mugglisar där ute. Är det så att man får paketen på julafton?

Super-duper-uper-juper tacksam för svar!
Japp det får man

viktor: Tack för svar!
Det är bara kul att hjälpa till

20 dec, 2012 18:29

Forum > Mugglarportalen > Paketen på julafton?

Du får inte svara på den här tråden.