Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Profil

Forum > Mugglarportalen > Profil

Användare Inlägg
zinga
Elev

Avatar


Hej jag undrar hur man får en sån där stor yta där man kan skriva saker och sånt?

Utmana mig på duell:):) :) :)

17 dec, 2012 21:37

Borttagen

Avatar


Du ska bara... Skriva. Mer kan jag väl inte säga. Många tar och gör en hel del mellanrum också av lite olika aanledningar.

18 dec, 2012 05:55

zinga
Elev

Avatar


Tack

Utmana mig på duell:):) :) :)

18 dec, 2012 07:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av zinga:
Tack
Nema problema. Funkar det?

18 dec, 2012 12:55

zinga
Elev

Avatar


Ja

Utmana mig på duell:):) :) :)

18 dec, 2012 16:23

hermione gragner
Elev

Avatar


jag tycker man borde få färga hela sin profil i någon färg eller!!!?

22 dec, 2012 20:10

Forum > Mugglarportalen > Profil

Du får inte svara på den här tråden.