Profil
Forum > Mugglarportalen > Profil
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
zinga
Elev |
Hej jag undrar hur man får en sån där stor yta där man kan skriva saker och sånt?
Utmana mig på duell:):) :) :) 17 dec, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Du ska bara... Skriva. Mer kan jag väl inte säga. Många tar och gör en hel del mellanrum också av lite olika aanledningar.
18 dec, 2012 05:55 |
|
zinga
Elev |
Tack
Utmana mig på duell:):) :) :) 18 dec, 2012 07:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av zinga: Nema problema. Funkar det?Tack 18 dec, 2012 12:55 |
|
zinga
Elev |
Ja
Utmana mig på duell:):) :) :) 18 dec, 2012 16:23 |
|
hermione gragner
Elev |
jag tycker man borde få färga hela sin profil i någon färg eller!!!?
22 dec, 2012 20:10 |
Forum > Mugglarportalen > Profil
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen