Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Utveckling på annat sätt.

Forum > Mugglarportalen > Utveckling på annat sätt.

Användare Inlägg
TheHufflepuffer2
Elev

Avatar


Eftersom många inte har tid att sitta vid en dator ibland undrar jag om ni utvecklar mugglarportalen för Mobiler också, annars vore det en bra idé

God Jul Till Alla Här På Mugglis :D

16 dec, 2012 15:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheHufflepuffer2:
Eftersom många inte har tid att sitta vid en dator ibland undrar jag om ni utvecklar mugglarportalen för Mobiler också, annars vore det en bra idé
Det finns ju redan, iaf om man har en android. Men för mig har det börjat bugga så jag kan inte längre logga in där

18 dec, 2012 16:28

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Å andra sidan kan jag tycka att det finns viktigare saker än mugglis. Då får man antingen ha tid att sitta vid datorn eller låta bli, men det är min åsikt, och jag tror inte att den delas av många andra.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

18 dec, 2012 16:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Sirius Orion Black:
Å andra sidan kan jag tycka att det finns viktigare saker än mugglis. Då får man antingen ha tid att sitta vid datorn eller låta bli, men det är min åsikt, och jag tror inte att den delas av många andra.

Jag håller med dig.

18 dec, 2012 16:57

TheHufflepuffer2
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheHufflepuffer2:
Eftersom många inte har tid att sitta vid en dator ibland undrar jag om ni utvecklar mugglarportalen för Mobiler också, annars vore det en bra idé
Det finns ju redan, iaf om man har en android. Men för mig har det börjat bugga så jag kan inte längre logga in där



Händer för mig med,funkar inte att logga in ibland

God Jul Till Alla Här På Mugglis :D

18 dec, 2012 17:43

The Daily Prophet
Elev

Avatar


För mig funkar det att logga in på mobilen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fsvl7if.jpg

18 dec, 2012 20:14

Forum > Mugglarportalen > Utveckling på annat sätt.

Du får inte svara på den här tråden.