Utveckling på annat sätt.
Forum > Mugglarportalen > Utveckling på annat sätt.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheHufflepuffer2
Elev |
Eftersom många inte har tid att sitta vid en dator ibland undrar jag om ni utvecklar mugglarportalen för Mobiler också, annars vore det en bra idé
God Jul Till Alla Här På Mugglis :D 16 dec, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheHufflepuffer2: Det finns ju redan, iaf om man har en android. Men för mig har det börjat bugga så jag kan inte längre logga in där Eftersom många inte har tid att sitta vid en dator ibland undrar jag om ni utvecklar mugglarportalen för Mobiler också, annars vore det en bra idé 18 dec, 2012 16:28 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Å andra sidan kan jag tycka att det finns viktigare saker än mugglis. Då får man antingen ha tid att sitta vid datorn eller låta bli, men det är min åsikt, och jag tror inte att den delas av många andra.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 18 dec, 2012 16:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius Orion Black: Å andra sidan kan jag tycka att det finns viktigare saker än mugglis. Då får man antingen ha tid att sitta vid datorn eller låta bli, men det är min åsikt, och jag tror inte att den delas av många andra. Jag håller med dig. 18 dec, 2012 16:57 |
|
TheHufflepuffer2
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheHufflepuffer2: Det finns ju redan, iaf om man har en android. Men för mig har det börjat bugga så jag kan inte längre logga in där Eftersom många inte har tid att sitta vid en dator ibland undrar jag om ni utvecklar mugglarportalen för Mobiler också, annars vore det en bra idé Händer för mig med,funkar inte att logga in ibland God Jul Till Alla Här På Mugglis :D 18 dec, 2012 17:43 |
|
The Daily Prophet
Elev |
18 dec, 2012 20:14 |
Forum > Mugglarportalen > Utveckling på annat sätt.
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen